سود مایع ارومیه

سود مایع ارومیه, فروش سود ارومیه, قیمت سود کاستیک ارومیه,

کارخانه تولید سود مایع ارومیه بزرگترین کارخانه کلرآلکالی بخش خصوصی در ایران است. با وجود اینکه قیمت سود مایع ارومیه گران تر از پتروشیمی های دولتی می باشد ، اما موقعیت جغرافیایی آن سبب شده تا بخشی از نیاز منطقه شمال غربی کشور را بر طرف نماید. از طرف دیگر ، به دلیل ارزش پایین ریال ، قیمت سود مایع ارومیه برای صادرات به کشور های همسایه شمالی نیز مناسب خواهد بود.

سود مایع ارومیه خارج از بورس کالا عرضه می شود و بر خلاف سود مایع اروند که حتما باید از طریق حواله بورس آن را خریداری کرد ، تهیه سود ارومیه کار چندان سختی نیست و فقط باید هرینه بالاتری برای آن پرداخت. سود کاستیک ارومیه دارای خلوص ۵۰ درصد بوده و به صورت فله ای و یا بشکه شده عرضه می شود.

کارخانه تولید سود مایع ارومیه در دهه هشتاد در استان آذربایجان غربی تاسیس گردید. هدف از تاسیس این مجموعه علاوه بر اینکه تامین بخشی از نیاز کشور به کاستیک سودا بوده ، همچنین صادرات به همسایگان شمالی را نیز در برنامه های خود داشته است. از جمله ویژگی های این مجموعه می توان به تولید سود مایع ۵۰ درصد با کیفیت ممتاز ، بهره گیری از تجهیزات به روز و امکان بسته بندی سفارشی و انجام فرایندهای گمرکی جهت صادرات اشاره نمود.

فروش سود مایع ارومیه

برای خرید سود مایع صادراتی به مقصد کشور های ترکیه ، آذربایجان ، روسیه ، عراق ، ترکنستان و یا به منظور مصرف داخلی این محصول از کارخانه سود مایع ارومیه جهت مصرف در صنایع مختلف تولیدی و خدماتی نظیر کاغذ سازی ، تولید صابون و شوینده ، صنعت نفت و پتروشیمی ، تصفیه خانه های آب آشامیدنی ، صنایع شیمیایی و غیره با ما تماس حاصل نمایید. کیفیت سود مایع ارومیه بسیار بالا بوده و برای مصرف کنندگانی که کیفیت برای آنها اهمیت بیشتری نسبت به قیمت دارد مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!