صادرات کربنات کلسیم

صادرات کربنات کلسیم, فروش کربنات کلسیم صادراتی, قیمت کربنات کلسیم صادراتی,

صادرات کربنات کلسیم پودری و میکرونیزه در دانه بندی ها و بسته بندی های مختلف از طریق کارخانه تولید کربنات کلسیم کانی کاو به کشور های همسایه انجام می شود. پودر کربنات کلسیم از اهمیت زیادی در صنعت برخوردار بوده و کشور های همسایه ایران نیاز شدیدی به این محصول معدنی دارند. سالیانه هزاران تن کربنات کلسیم صادراتی از کشور خارج شده و ارز آوری مناسبی را نصیب بازرگانان و صادرکنندگان می نماید.

فروش کربنات کلسیم صادراتی ایران بیشتر به کشور های عراق ، ترکیه ، ترکمنستان ، افغانستان و آذربایجان است. البته مقدار کمتری هم به کشور های حاشیه خلیج فارس صادر می شود. صادرات کربنات کلسیم با دانه بندی های متنوع به منظور به کار گیری در بخش های مختلف صنعتی انجام شده که برخی از آنها عبارتند از:

  • کربنات کلسیم مش ۵۰ تا ۱۰۰
  • کربنات کلسیم مش ۲۰۰
  • کربنات کلسیم مش ۴۰۰
  • کربنات کلسیم مش ۸۰۰
  • کربنات کلسیم مش ۱۲۰۰
  • کربنات کلسیم مش ۱۵۰۰
  • کربنات کلسیم مش ۲۵۰۰
  • کربنات کلسیم مش ۳۵۰۰
  • و کربنات کلسیم با ذرات ریزتر به صورت سفارشی

تولید کربنات کلسیم میکرونیزه بخصوص با دانه بندی های بسیار ریز نیازمند استفاده از تجهیزات کوبشی پیشرفته و ابزار دقیق جهت تولید محصولی استاندراد و دارای دانه بندی یک دست است. این محصول در زمان صادرات و در مرزهای خروجی مورد آزمایش قرار می گیرد و در نتیجه کیفیت کربنات کلسیم صادراتی از اهمیت زیادی برخوردار است. متخصصان بخش تولید و کنترل کیفیت کارخانه کربنات کلسیم کانی کاو به دلیل تجربه زیاد در زمینه تولید کربنات کلسیم صادراتی ، محصولاتی با کیفیت و منطبق با استاندارد های لازم را تولید می نمایند.

صادرات کربنات کلسیم, فروش کربنات کلسیم صادراتی, قیمت کربنات کلسیم صادراتی,

انجام امور گمرکی صادرات کربنات کلسیم

صادرات کربنات کلسیم از کشور مانند هر کالای دیگری نیازمند انجام امور و تشریفات گمرکی در مبادی ورودی و خروجی کشور است. برای فروش کربنات کلسیم صادراتی باید مراحل مختلفی همچون پلمپ کامیون حامل محصول ، اظهار گمرکی کالا ، ارائه مدارک ضروری جهت صادرات و هماهنگی های مختلفی توسط تولید کننده و یا صادرکننده صورت گیرد. برخی از تولید کنندگان کربنات کلسیم به دلیل ناقص بودن مدارک و یا مشکلات کیفی محصول خود ، صادرکنندگان را با مشکلات جدی جهت صادرات مواجه می سازند.

کارخانه کربنات کلسیم کانی کاو به دلیل بکار گیری تیم متخصص صادراتی ، امکان صادرات کربنات کلسیم را با انجام کامل پروسه گمرکی برای بازرگانان ایرانی و غیر ایرانی فراهم نموده است. همچنین در صورتی که خریداران صادراتی این محصول تمایل به انجام امور گمرکی به صورت شخصی داشته باشند ، کلیه مدارک صادراتی لازم در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت تا مشکلی در این زمینه ایجاد نگردد.

فروش کربنات کلسیم صادراتی

صادرات کربنات کلسیم به عراق و صادرات کربنات کلسیم به ترکیه و دیگر کشور های همسایه از تخصص های ما است. به مظنور اطلاع از قیمت کربنات کلسیم صادراتی و یا خرید این محصول با دانه بندی های پودری و میکرونیزه و نیز در بسته های متنوع از ۲۵ کیلوگرمی تا یک تنی و یا به صورت پالت ، شیرینگ و تسمه کشیده شده و برخورداری از مزایای گوناگون صادراتی این محصول با بخش بازرگانی کارخانه تولید کربنات کلسیم کانی کاو تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!