قیمت پودر سنگ

قیمت پودر سنگ

اعلام قیمت پودر سنگ

قیمت پودر سنگ از اهمیت زیادی برای مشاغل و صنایع مختلف تولیدی و ساختمانی برخوردار است. قیمت پودر سنگ معمولی ، مجسمه سازی ، هنری ، قیمت پودر سنگ جوشقان ، الیگودرز ، قم ، پودر سنگ سفید و رنگی با توجه به کیفیت ها و مشخصات آنها از لحاظ دانه بندی ، بسته بندی و کیفیت متفاوت می باشد. انواع مختلف پودر سنگ تهیه شده از کانی های معدنی استخراج شده در شهر ها و معادن مختلف کشور وجود دارد که هر کدام برای استفاده در کاربردی خاص مناسب هستند.

برخی انواع خاک سنگ در صنعت ساختمانی استفاده می شود و برخی در صنایع تولیدی و هنری بکار می رود. ویژگی هایی که این پودر ها دارند با هم متفاوت می باشد. برای مثال برای اینکه بتوان پودر سنگ سفید تولید نمود باید سنگ آهک یا کربنات کلسیم را مورد کوبش قرار داد. ولی برای تولید انواع پودر سنگ رنگی می توان سنگ مرمر ، گرانیت و بنتونیت را کوبید تا رنگ های دلخواهی بدست آید. همچنین این پودر ها از نظر کیفیت نیز با هم متفاوتند. معمولا خاک سنگ مورد مصرف در نماسازی ساختمان ها ، تولید پلیمر و مواد حساس و یا تولید محصولات هنری مانند مجمسه ، پتینه و … باید از کیفیت بالایی از نظر دانه بندی و نوع سنگ برخوردار باشند و حاوی مواد بی کیفیت و ضایعات سنگی نباشند.

عوامل ماثر بر قیمت خاک سنگ

استفاده از دستگاه های سنگ کوبی مختلف نظیر آسیاب های کوبشی ، چکشی و بالمیل هم در قیمت پودر سنگ ماثر خواهد بود زیرا بر دانه بندی و یک دستی پودر خاک سنگ های تولیدی تاثیر گذار هستند. در میان انواع خاک سنگ ، شاید بتوان گفت قیمت پودر سنگ جوشقان ، پودر سنگ قم و پودر سنگ کربنات کلسیم با دانه بندی بسیار ریز در حد میکرونیزه گران تر است. پودر سنگ کیسه ای در بسته بندی های ۲۵ تا ۳۰ کیلوگرمی قرار می گیرد تا حمل و نقل و انبارداری آن تسهیل گردد.

ارزان ترین قیمت پودر سنگ را همیشه می توان از تولید کننده این محصول بدست آورد زیرا شامل هزینه های حمل و نقل ، انبارداری و سود های واسطه گری نمی باشد. کارخانه سنگ کوبی کانی کاو ، بزرگ ترین تولید کننده خاک سنگ ، چندین دهه سابقه در تولید این محصول دارد و انواع مختلف آن را در اختیار صنایع و مشاغل گوناگون قرار می دهد. به دلیل نوسانات بسیار زیاد قیمت در کشور ، برای آگاهی از قیمت پودر سنگ جوشقان ، قیمت پودر سنگ مجسمه سازی ، قیمت پودر سنگ معمولی ، قیمت پودر سنگ اصفهان و دیگر شهرها ، قیمت پودر سنگ رنگی کیسه ای و فله ای ، با بخش بازرگانی کارخانه سنگ کوبی کانی کاو تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!