پودر سنگ جوشقان

پودر سنگ جوشقان

فروش پودر سنگ جوشقان

فروش پودر سنگ جوشقان کاملا سفید رنگ با کیفیت ممتاز و دانه بندی ریز و یکدست در کیسه های ۲۵ تا ۴۰ کیلوگرمی و با ارزان ترین قیمت توسط کارخانه پودر سنگ کانی کاو انجام می شود. فروش پودر سنگ جوشقان کیسه شده بی واسطه و مستقیم در تهران ، قم و سایر شهر های کشور توسط این مجموعه انجام می گردد. برای دریافت قیمت پودر سنگ جوشقان و یا خرید این محصول با ما تماس حاصل نمایید.

کارخانه پودر سنگ جوشقان

کارخانه پودر سنگ جوشقان قم که با نام کانی کاو فعالیت می کند ، بزرگترین تولید کننده پودر خاک سنگ جوشقان با کیفیت ممتاز و قیمت استثنائی در مرکز کشور می باشد. استفاده از سنگ های مرغوب منطقه جوشقان و کوبیدن آن با استفاده از جدیدترین دستگاه های سنگ کوبی و بسته بندی در کیسه های استاندارد با امکان حمل به کلیه شهر های کشور سبب شده تا پودر سنگ جوشقان کانی کاو از محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان آن برخوردار باشد.

سنگ جوشقان بسیار شبیه به سنگ مرمر است و به دلیل سفیدی و استحکام زیاد آن در ساخت و ساز و نماسازی کاربرد زیادی دارد. سفید بودن یک دست و بدون رگه سنگ جوشقان سبب می شود تا پودر سنگ بسیار سفیدی از آن به دست آید که برای امور ساختمانی و صنعتی طرفداران زیادی دارد.

پودر سنگ جوشقان

موارد مصرف پودر سنگ جوشقان

چنانکه پیش تر ذکر شد ، پودر خاک سنگ جوشقان بسیار سفید و با کیفیت است و البته قیمت بالاتری نسبت به انواع بی کیفیت پودر سنگ دارد. بنابراین زمینه های مصرف این محصول نیز محدود تر می باشد که به برخی از این مصارف اشاره می نماییم.

ملات پودر سنگ جوشقان و سیمان سفید

به منظور تهیه ملاتی سفید رنگ برای درز گیری کاشی سرویس های بهداشتی از پودر جوشقان به همراه سیمان سفید استفاده می شود.

نمای ساختمان

در برخی شهرهای کشور و بخصوص مناطق شمالی به جای استفاده از سیمان سفید ، از پودر سنگ جوشقان برای سفید کاری نمای ساختمان ها استفاده می کنند. زیرا کیفیت بسیار عالی و رنگ زیبایی دارد.

رنگ سازی

به دلیل این که سنگ جوشقان بسیار سفید و درخشان است ، پودر سنگ آن نیز به منظور ایجاد رنگ و افزایش پوشش دهی رنگ ها استفاده می شود.

سایر مصارف خاک سنگ جوشقان

برای تهیه بتن ، سند بلاست ، خوراک دام و طیور ، پودر پاشی روی قیرگونی از پودر سنگ جوشقان نمره ۱ تا سنگ نمره ۵ استفاده می نمایند.

4 thoughts on “پودر سنگ جوشقان

  1. مسعود :

    سلام میخوام نمای خونمون رو کنتکس بنزنم ولی هم گرونه و هم استحکامش مدت کمیه پس خواستم پودر خاک سنک بزنم که در شمال ماهستیم بیشتر رنگ کرم هستش و چون از سایت شما داشتم بازدید میکردم دیدم شما پودر سنگ سفید رو راهنمایی کردین من میخوام که ساختمان سفید باشه ممنون میشم اگه نمایندگی تو رشت دارین شماره شون رو بدین

  2. عباس :

    سلام،جدیدا پودر سنگ متا یا ترک توی بازار زیاد شده خاستم ببینم پودر سنگ جوشقان هم میتونه بجای متا استفاده بشه یا نه،برای ساختن قطعات دکوری لازم دارم،ممنون میشم راهنماییم کنید،ضمنا خود پودر سنگ خالی خاصیت چسبانندگی داره مثل سیمان یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!