پودر سنگ قم

پودر سنگ قم, کارخانه پودر سنگ قم, فروش پودر سنگ قم, قیمت پودر سنگ قم,

کارخانه پودر سنگ قم

پودر سنگ قم یکی از انواع با کیفیت و مرغوب خاک سنگ در کشور است که در انواع مختلف تولید می شود. پودر سنگ قم به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب برای بسیاری از صنایع همچون ساختمان سازی و جاده سازی ، ذوب آهن ، ضدعفونی ، پرورش دام و طیور و … مورد استفاده قرار می گیرد. خاک سنگ قم از سنگ های آهک ، کربنات کلسیم ، گرانیت و مرمر تهیه می شود و به صورت بسته بندی یا فله به شهر های مختلف کشور ارسال می گردد.

کارخانه پودر سنگ قم از تجهیزات سنگ شکن و سرند های مجهزی جهت تولید خاک سنگ استفاده می نماید. محصولات ما به کلیه نقاط کشور ارسال شده و برخی محصولات تخصصی هم به خارج از کشور صادر می گردد. از جمله ویژگی های خاک سنگ قم می توان به کیفیت بالا ، تنوع محصول ، دانه بندی یک دست ، بسته بندی سفارشی و قیمت رقابتی اشاره نمود.

قیمت پودر سنگ قم

قیمت پودر سنگ با توجه به نوع سنگ کوبیده شده ، اندازه ذرات و نوع کیسه گیری مشخص می شود. پودر سنگ یکی از ارزان ترین مصالح ساختمانی است که از آن برای تهیه ملات ، نما سازی ساختمان و اختلاط با سیمان برای درز گیری منافذ استفاده می شود. به دلیل قیمت نازل پودر سنگ ، گاهی اوقات کرایه حمل آن بیش از مبلغ خود محصول ، هزینه بر روی دست خریداران قرار می دهد. استان قم به سبب موقعیت مناسبی که در مرکز کشور دارد ، صرفه جویی قابل توجهی جهت حمل خاک سنگ به کلیه نقاط کشور خواهد داشت و از این لحاظ بهترین انتخاب برای خریداران پودر سنگ در بیشتر شهر های کشور محسوب می شود.

فروش پودر سنگ قم

فروش پودر سنگ در بسته بندی های مختلف انجام می شود زیرا این محصول دارای دانه بندی بسیار ریزی بوده و در نتیجه حمل فله ای آن با مشکل مواجه خواهد شد. از طرفی نگهداری و انبار کردن محصول بسته بندی شده بسیار راحت تر از فله ای است. فروش پودر سنگ قم معمولا در بسته بندی های ۲۵ تا ۳۰ کیلوگرمی انجام می شود اما در صورت درخواست خرید ، جهت سهولت در تخلیه بار و انبار کردن آن ، می توان کیسه ها را داخل جامبو بگ و یا روی پالت قرار داد.

به منظور خرید پودر سنگ و یا اخذ اطلاعات تکمیلی با بخش بازرگانی کارخانه تولید پودر سنگ قم به شماره تلفن های موجود در سابت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!