کارخانه آهک آذرشهر

کارخانه آهک آذرشهر, کارخانه آهک هیدراته آذرشهر, قیمت آهک آذرشهر, فروش آهک آذرشهر,

معرفی کارخانه آهک آذرشهر

کارخانه آهک آذرشهر بزرگترین کارخانه تولید آهک هیدراته در منطقه غرب کشور می باشد. انواع آهک اهمیت زیادی در صنایع ساختمانی و خدماتی دارد. آهک آذرشهر از کیفیت مطلوبی جهت مصرف در این صنایع برخوردار بوده و خریداران زیادی بخصوص در استان های آذربایجان غربی و شرقی دارد.

کارخانه آهک آذرشهر چه می کند؟

آهک هیدراته یا هیدروکسید کلسیم ، ترکیبی شیمیایی است که از انجام فراوری بر روی سنگ آهک به دست می آید. آهک هیدراته مرغوب مورد نظر در صنایع مختلف باید حالت پودری و خلوص کلسیمی بالایی داشته باشد. از نظر ظاهری آهک هیدراته باید دارای حالت پودری ، سفید رنگ و از بسته بندی مناسبی برخوردار باشد.  کارخانه آهک آذرشهر به دلیل بهره مندی از تجهیزات مناسب قادر به تولید آهک هیدراته با کیفیت قابل قبولی است. البته محصول آهک آذرشهر نیز با توجه به کیفیت مناسب آن ، قیمت بالایی دارد.

تولید آهک هیدراته با کیفیت مطلوب ، فرایند دشواری بوده و نیازمند تجهیزات پیشرفته ای است به همین دلیل تعداد کمی کارخانه تولید آهک هیدراته در کشور وجود دارد. کارخانه آهک آذرشهر یکی از این مجموعه ها است. محصول آهک هیدراته آذرشهر در صنایع تولید سیمان ، ساختمانی و راه سازی ، تصفیه فاضلاب ، دامپروری و پرورش طیور ، تولید کاغذ و دفع زباله و … مورد مصرف قرار می گیرد.

برای خرید آهک هیدراته آذرشهر به صورت عمده ، با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب با بخش بازرگانی گروه کانی کاو تماس حاصل فرمایید تا این محصول در اسرع وقت به محل مورد نظر ارسال گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!