کربنات کلسیم میکرونیزه

پودر کربنات کلسیم میکرونیزه, قیمت کربنات کلسیم میکرونیزه, کارخانه کربنات کلسیم میکرونیزه,

فروش پودر کربنات کلسیم میکرونیزه

پودر کربنات کلسیم میکرونیزه با خلوص بالا و کیفیت تضمین شده توسط کارخانه تولید پودر میکرونیزه کربنات کلسیم کانی کاو تولید شده و در بسته بندی های مناسب به کلیه شهر های کشور ارسال می گردد. همچنین کربنات کلسیم میکرونیزه صادراتی این مجموعه دارای کلیه ویژگی های لازم بوده و برای صادرات به عراق ، افغانستان ، ترکیه ، روسیه ، آذربایجان و ارمنستان قابل تولید است. کربنات کلسیم میکرونیزه با دانه بندی های مختلف از مش ۲۰۰ تا مش ۳۵۰۰ و در کیسه های کوچک تا جامبو بگ به مصرف کنندگان گرامی و صادرکنندگان محترم عرضه می شود.

پودر کربنات کلسیم میکرونیزه چیست

سنگ های موجود در طبیعت دارای کاربرد های مختلفی در زندگی انسان هستند. امروزه به منظور افزایش کارایی این سنگ ها ، با استفاده از تجهیزات سنگ شکن و دانه بندی ، می توان اقدام به تولید پودری و میکرونیزه آن ها نمود. اصولا زمانی که سنگی کوبیده شده و اندازه ذرات آن در حد میکرو متر می شود ، به آن پودر سنگ میکرونیزه می گویند.

سنگ کلسیم کربنات یکی از فراوان ترین و پر کاربرد ترین سنگ های موجود در کره زمین است که در بخش های مختلف صنعتی و غیر صنعتی به کار می رود. در صورت کوبیدن این کانی معدنی و تولید پودر کربنات کلسیم میکرونیزه ، زمینه های کاربرد آن چندین برابر می شود. هر سایزی از پودر سنگ کربنات کلسیم در صنعت خاصی کارایی دارد که به معرفی آنها می پردازیم. البته پودر میکرونیزه کربنات کلسیم دارای دانه بندی های مختلفی است که از نظر کارایی و حتی قیمت با هم تفاوت دارند. برخی از انواع آن که در کارخانه کانی کاو تولید می شود عبارتند از: کربنات کلسیم مش ۲۰۰ – کربنات کلسیم مش ۳۲۵ – کربنات کلسیم مش ۴۰۰ – کربنات کلسیم مش ۶۰۰ – کربنات کلسیم مش ۱۰۰۰ – کربنات کلسیم مش ۱۲۰۰ – کربنات کلسیم مش ۲۵۰۰ و کربنات کلسیم مش ۳۵۰۰

قیمت پودر کربنات کلسیم میکرونیزه بر اساس اندازه ذرات آن تعیین می شود زیرا هر مقداری که دانه های پودر سنگ کربنات کلسیم ریز تر باشد ، تولید آن دشوار تر و محصول به دست آمده کمتر خواهد بود. اهمیت کربنات کلسیم میکرونیزه برای صنایع مختلف بسیار زیاد است و البته مهمترین ویژگی آن ، کاهش هزینه های تولید می باشد زیرا کلسیم کربنات قیمت بسیار پایین تری نسبت به مواد اولیه مصرفی در صنایع دارد.

کاربرد های پودر کربنات کلسیم میکرونیزه

  • به عنوان حجم دهنده و اصلاح کننده پی اچ در تولید کاغذ
  • در تولید رنگ های روغنی ، پلاستیک و مولتی کالر
  • تولید پلاستیک ، پی وی سی و ترکیبات پلیمری مختلف
  • افزایش دهنده حجم و استحکام لاستیک های صنعتی و تایر خودرو
  • بعنوان آنتی اسید و عامل شیمیایی در تولید محصولات مختلف
  • یک مکمل کلسیم در تولید خوراک و دارو های مصرف انسانی و دامی
  • در صنایع ساختمانی برای تولید ملات و تهیه بتن و مصالح مختلف
  • در صنعت نفت و پتروشیمی به عنوان یکی از اجزاء گل حفاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!