کربنات کلسیم پوشش دار

کربنات کلسیم پوشش دار, پودر کربنات کلسیم کوتد شده, کربنات کلسیم کوت شده,

کربنات کلسیم پوشش دار | پودر کربنات کلسیم کوتد شده | کربنات کلسیم کوت شده

فروش کربنات کلسیم پوشش دار

فروش کربنات کلسیم پوشش دار با کیفیت بسیار عالی ، درصد بالای کلسیم و مش بندی های متنوع در بسته بندی گوناگون توسط گروه کانی کاو انجام می شود. ما با تولید کربنات کلسیم کوتد شده مناسب برای صنایع تولید رنگ ، لاستیک و پلاستیک ، سابقه همکاری طولانی مدت با صاحبان صنایع مختلف را داریم و محصولی عرضه می نماییم که صد در صد برای مصرف در این صنایع مناسب است. برای تهیه این محصول با ما تماس بگیرید.

کربنات کلسیم کوتد چیست

کربنات کلسیم یکی از فراوان ترین و پر مصرف ترین مواد معدنی مورد استفاده در زندگی انسان است. از کربنات کلسیم در صنایع زیادی همچون تغذیه حیوانات ، ساختمان سازی ، تولید محصولات شیمیایی و … استفاده می شود. اما با وجود نیاز برخی صنایع همچون تولید پی وی سی و رنگ و لاستیک ، کربنات کلسیم با پلیمر هایی که مواد اولیه این صنایع را تشکیل می دهند قابل ترکیب شدن نیست.

راهکار حل این مشکل ، پوشش دهی کربنات کلسیم با استفاده از برخی اسید های چرب است. تولید کربنات کلسیم پوشش دار با استفاده از اسید استئاریک باعث می شود تا از نظر شیمیایی به ماده ای قطبی و شبه آلی تبدیل گردد و برای مصرف در ترکیب پلیمر ها قابلیت استفاده پیدا نماید. از جمله خواص کربنات کلسیم کوتد می تواند به آبگریزی ، قابلیت ترکیب و همگن شدن در پلیمر ها و ایجاد پی اچ خنثی اشاره کرد.

به منظور تولید کربنات کلسیم پوشش دار می توان از هر دو نوع کربنات کلسیم رسوبی PCC و کربنات کلسیم معدنی GCC استفاده نمود. استفاده از کربنات کلسیم کوتد بجای نوع معمولی آن سبب جلوگیری از کلوخه شدن و ایجاد حباب در ترکیب مواد اولیه شده و استحکام محصول را افزایش می دهد.

از کربنات کلسیم پوشش دار در تولید محصولات زیر استفاده می شود:

  • در رنگ سازی چون مواد اولیه خاصیت روغنی دارند در نتیجه کربنات کلسیم کوتد شده بهتر با مواد ترکیب می گردد
  • در لاستیک سازی استفاده از کربنات کلسیم پوشش دار به جای نوع غیر کوتد باعث افزایش استحکام لاستیک می شود
  • معجزه کربنات کلسیم کوتد در تولید لوله های PVC باعث می شود تا مقاومت لوله ها تا ۱۰ برابر افزایش یابد
  • پلی پروپیلن هم یکی از محصولاتی که است که به شدت محتاج مصرف کربنات کلسیم پوشش دار می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!