سود سوز آور مایع

سود سوز آور مایع, سود سوزاور مایع, سود مایع سوزاور,

سود سوز آور مایع چیست؟

سود سوز آور مایع در حقیقت همان کاستیک سودا مایع و یا سدیم هیدروکسید مایع است. از نظر فیزیکی سود سوزاور مایع بدون رنگ و بو و شفاف و آب مانند است و از نظر شیمیایی هم دارای ساختار NaOH بوده و ماده ای سوزاننده و جاذب گاز کربنیک می باشد.

سود سوز آور یکی از محصولات تولیدی پتروشیمی ها است و با اینکه به عنوان خوراک همان پتروشیمی ها مورد مصرف قرار می گیرد ولی به دلیل موارد مصرف بسیار زیاد آن ، برای مصرف در اختیار دیگر مشاغل و صنایع هم قرار می گیرد. تفاوت سود سوز آور مایع و سود سوز آور جامد در حالت فیزیکی و خلوص آن می باشد. سود جامد که به صورت سود گرانول و سود کاستیک پرک تولید می شود ، از طریق تبخیر مایعات موجود در سود سوزاور مایع و افزایش غلظت آن به دست می آید.

برای تولید سود سوز آور مایع از روش های مختلفی برای الکترولیز نمک استفاده می شود. برای این منظور می توان از روش های ممبران (غشائی) ، سلول جیوه و دیافراگم استفاده نمود. در تولید سود مایع به روش صنعتی ، میزان قابل توجهی گاز کلر نیز تولید می شود که یکی از محصولات جانبی صنعت کلر آلکالی است.

سود سوزآور مایع یا به اختصار سود مایع در فرایند تولید یا فراوری محصولات گوناگونی با کاربرد های فراوان روزمره همچون کاغذ ، صابون ، مواد خوراکی ، آب آشامیدنی ، محصولات پتروشیمی و … به شکل بسیار گسترده ای مصرف می شود. امروزه حتی مشاغل کوچک همچون قالیشویی و کارواش و یا حتی در منازل از سود سوز آور به منظور شستشو به عنوان شوینده و بجای صابون استفاده می گردد.

فروش سود سوز آور مایع

فروش سود مایع توسط پتروشیمی های دولتی نظیر سود مایع اروند از طریق حواله بورس و یا توسط تولید کنندگان بخش خصوصی نظیر سود مایع ارومیه انجام می شود. به منظور خرید سود سوز آور با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!