سود مایع قم

سود مایع قم,

آشنایی با سود مایع قم

سود مایع قم یک محصول با کیفیت و با ارزش خرید بالا است که در کنار سود مایع اروند ، تامین کننده بخشی از نیاز صنایع داخلی به سود سوز آور می باشد. این محصول از نوع سود مایع ۵۰ درصد بوده و کیفیت بسیار مطلوبی دارد به طوری که برای صادرات به سایر کشور ها هم مناسب است و دارای استاندارد ها و مجوزات لازم برای صادرات می باشد.

سود مایع قم از نظر ظاهری ، مایعی شفاف و بدون بو با خلوص بالا است که جهت عرضه در تانکر هایی با ظرفیت ۲۵ هزار کیلوگرم به کلیه نقاط کشور ارسال می گردد. سود مایع قم برای مصرف در کلیه صنایع مرتبط نظیر تولید صابون ، صنایع پتروشیمی و نفت و گاز ، تولید محصولات شیمیایی ، مصرف در تصفیه خانه های آب آشامیدنی ، تولید رسوب گیر و چربی بر ، تولید آلومینیوم ، کاغذ سازی و صنایع غذایی قابل استفاده است.

تولید و قیمت سود مایع قم

تولید سود مایع قم به روش کلر آلکانی و از طریق الکترولیز غشائی که آخرین تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید سود مایع ۵۰ درصد است انجام می شود. اهمیت سود مایع قم ، قرار گیری آن در مرکز کشور و در نتیجه کاهش هزینه های ارسال به شهر های مختلف و خصوصا به بخش های مرکزی و شمالی کشور است. قیمت سود مایع قم بر اساس قیمت کلی بازار تعیین شده و ثبات خاصی ندارد. عوامل گوناگونی همچون نوسانات ارزی ، میزان عرضه و تقاضا ، میزان درخواست صادراتی و هزینه مواد اولیه و حامل ها انرژی بر قیمت سود مایع قم تاثیر گذار هستند. با این حال به دلیل موقعیت مکانی ، خرید این محصول برای مصرف کنندگانی که در مناطق مرکزی یا شمالی کشور مستقر هستند بسیار به صرفه تر از سایر انواع سود سوز آور نظیر سود مایع پتروشیمی اروند است.

ویژگی های سود مایع قم

  • سود مایع ۵۰ درصد با کیفیت عالی
  • قابل مصرف در کلیه صنایع وابسته
  • امکان صادرات محصول به سایر کشور ها
  • خرید همیشگی و بدون نیاز به تهیه حواله سود مایع
  • تحویل سریع سود مایع در حجم بالا در کوتاه ترین زمان ممکن
  • هزینه حمل بسیار مناسب جهت ارسالی به استان های مرکزی و شمالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!