سود مایع پتروشیمی اروند

سود مایع پتروشیمی اروند, فروش سود مایع اروند, قیمت سود اروند, سود مایع بندر امام,

سود مایع پتروشیمی اروند | سود مایع بندر امام | قیمت سود مایع در بورس

فروش سود مایع پتروشیمی اروند

فروش سود مایع اروند از طریق حواله بورس کالا و حمل به کلیه شهرهای کشور با استفاده از تانکر های استیل و آهنی در اسرع وقت توسط شرکت کانی کاو انجام می شود. ارزان ترین قیمت حواله فروش سود مایع پتروشیمی اروند را به منظور مصرف در کارخانجات و صنایع داخلی از ما بخواهید. حمل سود مایع اروند از طریق موسسات باربری حرفه ای و عموما در تانکر های استیل (به منظور حفظ کیفیت محصول) صورت می گیرد.

آشنایی با سود مایع پتروشیمی اروند

پتروشیمی اروند بزرگ ترین تولیدکننده سود مایع سوزآور در ایران است. این مجموعه در بندر ماهشهر در استان خوزستان واقع است. سود مایع پتروشیمی اروند یا سود مایع بندر امام به دلیل اینکه تحت مدیریت دولتی اداره می شود ، در بورس کالا عرضه شده و با قیمت مصوب به کارخانجاتی که این محصول را نیاز دارند از طریق حواله ارائه می گردد.

کیفیت سود مایع اروند مناسب و قابل قبول بوده و از نوع سود مایع ۵۰ درصد است. قرار گیری این مجموعه در بندر امام خمینی سبب شده تا بخشی از محصول تولیدی به راحتی و از طریق کشتی به سایر کشور ها صادر گردد. سود مایع پتروشیمی اروند بیش از هشتاد درصد کل نیاز کشور به کاستیک سودا را تامین می نماید بنابراین نقش بسیار مهمی از این نظر دارد. اما مشکل اصلی در تهیه آن برای مصرف کنندگان کاستیک سودا است.

تنها کارخانجاتی که مجوزات لازم برای خرید سود سوز آور را دارند قادر به دریافت حواله خرید سود مایع هستند که میزان آن نیز با توجه به مقدار تولید محصول سالیانه آنها مشخصات می گردد. دیگر خریداران سود مایع در صورت تمایل می توانند حواله مربوط نیاز مازاد این کارخانجات را خریداری نمایند که مسلما با قیمت بالاتری خواهد بود. با توجه به اینکه سود مایع و سود جامد در صنایع بسیار زیادی همچون تولید صابون و شوینده ها ، صنایع پتروشیمی و استخراج نفت خام ، تصفیه آب و فاضلاب ، صنایع غذایی و … مورد نیاز است ، بنابراین سفارش خرید سود مایع در کشور بسیار زیاد می باشد.

سود مایع پتروشیمی اروند, فروش سود مایع اروند, قیمت سود اروند, سود مایع بندر امام,

قیمت سود مایع پتروشیمی اروند

همان طور که گفته شد ، پتروشیمی اروند با مدیریت دولتی اداره می شود. با توجه به اینکه سود مایع ، خوراک پتروشیمی ها نیز می باشد و نیز یکی از محصولات صادراتی کشور است ، بنابراین قیمت آن بیش از آنکه متاثر از ریال باشد ، تحت تاثیر دلار خواهد بود. در نتیجه نوسانات قیمت ارز بر قیمت سود مایع پتروشیمی اروند ماثر است.

به منظور دریافت قیمت سود مایع پتروشیمی و آگاهی از قیمت سود مایع در بورس کالا و یا خرید این محصول با ارزان ترین قیمت جهت حمل به کلیه شهر های کشور ، با ما در کانی کاو تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!