سولفات آلومینیوم اصفهان

سولفات آلومینیوم اصفهان

خرید سولفات آلومینیوم اصفهان

سولفات آلومینیوم اصفهان به دلیل کیفیت برتر ، خلوص بالا و میزان انعقاد کنندگی زیاد ، در صنایع کاغذ سازی ، تصفیه آب آشامیدنی ، تصفیه استخر های شنا و … در کشور شناخته شده است. در واقع مرغوب ترین نوع سولفات آلومینیوم و زاج سفید در ایران ، در استان اصفهان و توسط کارخانه کانی کاو تولید می شود. کیفیت ممتاز محصولات تولیدی این مجموعه سبب شده تا بسیاری از صنایع و مشاغل مرتبط در سراسر کشور ، نیاز خود را به این ماده شیمیایی توسط آن تامین نمایند. همچنین بخش اعظم تولیدات کانی کاو به دلیل همخوانی با نیاز کشور های همسایه ، به عراق ، ترکمستان ، افعانستان و ترکیه صادر می گردد.

کارخانه تولید سولفات آلومینیم کانی کاو معروف یه کارخانه سولفات آلومینیوم اصفهان محصول خود را به صورت پودری و خشک و با خلوص ۱۷ درصد و ۱۶ درصد تولید می نماید. سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد در کنار موادی نظیر آهک هیدراته ، کلروفریک ، سولفات آهن و پلی آلومینیوم کلراید مناسب ترین محصول برای تصفیه آب و فاضلاب محسوب می شود. این مواد خاصیت انعقادی ، ضدعفونی کنندگی و تنظیم پی اچ دارند و می توانند با ایجاد توده هایی از مواد معلق در آب ، سبب کاهش کدورت و آلودگی های موجود در آن شوند.

برخی از محققان و صاحبان صنایع بین اینکه آیا سولفات آلومینیم برای تصفیه آب کاربردی تر است یا پلی آلومینیوم کلراید ، اختلاف نظر دارند. با این حال تفاوت چندانی بین عملکرد این مواد وجود ندارد و می توان از تمامی آنها برای حذف آلودگی ها استفاده نمود. ما برای تولید سولفات آلومینیوم اصفهان از مرغوب ترین خاک آلومینا در کشور استفاده می کنیم تا کیفیت محصول نهائی در بالاترین سطح ممکن باشد.

آنالیز سولفات آلومینیوم اصفهان

آنالیز سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد

Al2O3حداقل ۱۷ درصد
Fe2O3حداکثر ۵۰ پی‌پی‌ام
پی اچ۳٫۵ (اسیدی)
مواد نامحلول۰٫۱ درصد وزنی

 

آنالیز سولفات آلومینیم ۱۶ تا ۱۷ درصد

Al2O3۱۶ درصد
آب۳۲٫۹ درصد
Fe2O3۶۰ پی‌پی‌ام
پی اچ۲٫۴
مواد نامحلول۰٫۴ درصد

قیمت سولفات آلومینیوم اصفهان

تولید آلومینیم سولفات وابسته به مواد اولیه آن یعنی خاک آلومینیوم و اسید سولفوریک است. همچنین عواملی نظیر هزینه حامل های انرژی هم تاثیر مستقیم بر هزینه تولید دارد. متاسفانه در کشور به دلیل وجود تورم و تغییر مکرر قیمت ها امکان اعلام قیمتی مشخص برای محصولات وجود ندارد. بسته بندی محصول به صورت معمول در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی پلیمری چند لایه به منظور خشک نگه داشتن آن انجام می شود. در صورتی هم که خریداران درخواست تغییر در بسته بندی را داشته باشند ، قابل انجام است.

صادرات سولفات آلومینیوم اصفهان به دلیل دارا بودن مجوزات لازم ، کیفیت ثابت و قابل تایید ، امکان انجام هر گونه بسته بندی و همچنین آشنایی با بازار کشور های هدف ، به میزان چند صد تن در هر سال صورت می گیرد. فروش سولفات آلومینیوم اصفهان به شهر های مختلف کشور با وانت ، کامیون و تریلی قابل حمل است. این محصول امکان کیسه گیری در کیسه جامبوبگ و یا قرارگیری روی پالت همراه با شیرینگ و تسمه را دارد. برای خرید سولفات آلومینیم با بخش بازرگانی گروه تولیدی کانی کاو تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!