قیمت سولفات آهن

قیمت سولفات آهن, قیمت کود سولفات آهن کشاورزی, قیمت سولفات آهن 2,

قیمت سولفات آهن به عنوان یک کود کشاورزی و یک ماده شیمیایی مورد استفاده در صنایع گوناگون تولیدی و و خدماتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. سولفات آهن به اشکال مختلف با ویژگی های فیزیکی و شیمیایی گوناگون قابل تولید است به صورتی که هر صنعتی از نوع خاصی از سولفات آهن استفاده می کند. برای مثال در کشاورزی از کود سولفات آهن آبدار دو ظرفیتی که رنگ سبز دارد به عنوان ارزان ترین کود آهن استفاده می شود. حال به اعلام قیمت سولفات آهن در انواع گوناگون آن می پردازیم.

قیمت سولفات آهن کشاورزی

کود سولفات آهن دارای خلوص حدودی ۱۸ تا ۲۰ درصد بوده و آبدار است. آبدار بودن کود سولفات آهن سبب تصحیح خاصیت آهکی خاک کشاورزی می شود زیرا رطوبت آن از نوع اسید سولفوریک می باشد. وجود اسید سولفوریک در سولفات آهن سبب کاهش پی اچ خاک شده و در نتیجه گیاه را قادر می سازد تا عنصر آهن و سایر عناصر ضروری را به راحتی از خاک دریافت نماید. قیمت سولفات آهن کشاورزی معمولا ارزان تر از سایر انواع آن بوده و از نوع سولفات آهن ۲ ظرفیتی هفت آبه است.

قیمت سولفات آهن صنعتی

همانطور که گفته شد ، سولفات آهن در صنعت کاربرد های گوناگونی دارد. از سولفات آهن در صنایع چرم سازی ، تولید رنگ و جوهر ، آبکاری فلزات ، تصفیه آب و فاضلاب ، صنعت روی ، تولید ترکیبات آهن و … استفاده می شود. برای این منظور می توان از انواع سولفات آهن آبدار ، سولفات آهن خشک و سولفات آهن سه ظرفیتی استفاده نمود. نوع سولفات اهن مصرفی ، میزان خشکی ، شکل پودری یا کریستالی و آنالیز شیمیایی آن در قیمت سولفات آهن ماثر است.

انواع سولفات آهن و قیمت آنها

قیمت سولفات آهن ۲ ظرفیتی ۷ آبه

سولفات آهن دو ظرفیتی هفت آبه که با نام های سولفات آهن آبدار ، فروس سولفات و زاج سبز هم مشهور است کاربرد های زیادی در کشاورزی ، تصفیه آب و صنایع مختلف دارد. این محصول را می توان به صورت آبدار و خشک تولید نموده و قیمت سولفات آهن ۲ بسیار ارزان تر از دیگر انواع کود آهن و یا ترکیبات آهن مصرف در صنایع است.

قیمت سولفات آهن سه ظرفیتی

سولفات آهن ۳ با نام فریک سولفات نامیده می شود و از نظر ظاهری به صورت پودری زرد یا قهوه ای رنگ است. این محصول دارای خلوص بالاتری نسبت به نوع آبدار می باشد ولی برای مصرف در صنایع رنگ سازی و تصفیه آب مناسب نیست. همچنین به دلیل اینکه تاثیر زیادی بر کاهش پی اچ خاک ندارد ، در کشاورزی هم به صورت گسترده ای مصرف نمی شود. قیمت سولفات آهن ۳ از نوع ۲ ظرفیتی آن گران تر است.

به اطلاع فعالان بخش های صنعت و کشاورزی می رساند به منظور دریافت قیمت سولفات آهن و یا خرید این محصول به صورت عمده برای مصارف داخلی و یا صادرات به کشور های همسایه ، با ما تماس حاصل نمایید.

One thought on “قیمت سولفات آهن

  1. حمید رضا لبیبی :

    سلام وقت حضرت عالی به خیر از کرمان مصدع وقت شما هستم کشاورز هستم در خصوص سولفات آهن کشاورزی چند سوال داشتم ۱_ قیمت سولفات اهن کشاورزی ؟ ۲_حداقل میزان سفارش ۳- نحوه پرداخت و بارگیری ممنون از شما و وقتی که می گذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!