پودر سنگ آهک

پودر سنگ آهک, فروش پودر سنگ آهک, قیمت پودر سنگ آهک, خرید پودر سنگ آهک,

پودر سنگ آهک چیست

پودر سنگ آهک همان طور که از نام آن مشخص است ، از کوبش سنگ آهک یا لایم استون به دست می آید. برای تولید پودر سنگ آهک می توان هر گونه از انواع سنگ آهک نظیر تراورتن ، کربنات کلسیم ، آهک دولومیتی ، مرمریت و … را استفاده نمود. خاک سنگ آهک دارای رنگ روشن و فرمول مولکولی CaCO3 بوده و ماده ای ارزان قیمت جهت مصرف در مشاغل ساختمانی ، صنایع تولیدی و خدماتی محسوب می گردد.

کاربرد پودر سنگ آهک ساختمانی

خاک سنگ آهک معمولا در امور ساختمانی برای تهیه ملات ، تولید هبلکس و بلوک های ساختمانی کاربرد دارد. این ماده با ماسه و سیمان ترکیب شده و ملات متداولی را ایجاد می نماید. از دیگر مصارف آهک در این زمینه می توان به تولید سیمان اشاره نمود. هر ساله مقادیر فراوان پودر سنگ آهک برای تولید سیمان مورد مصرف قرار می گیرد. همچنین برای تهیه پودر مل که در نقاشی ساختمان نقش تعیین کننده دارد ، از خاک سنگ آهک استفاده می شود تولید سنگ مصنوعی ، کاشی و موزاییک دیگر موارد مصرف آهک پودر شده هستند.

کاربرد پودر سنگ آهک در صنایع

خاک سنگ آهک ماده ای بسیار پر مصرف در صنایع تولیدی و خدماتی است. از این ماده به صورت گسترده ای در تصفیه آب استفاده می شود. پودر سنگ آهک برای تولید لاک شیمیایی ، رنگ و رزین ، تولید محصولات شیمیایی کلسیمی ، تنظیم اسیدیته ، تولید لاستیک و پلیمر های پلاستیکی و … مصرف می کاربرد دارد. صنعت ذوب آهن و تولید فولاد یکی از مهم ترین صنایع امروزی در جهان است که به شکل گسترده ای از پودر سنگ استفاده می نماید.

کاربرد پودر سنگ آهک در مجسمه و کارهای هنری

پود سنگ ماده اولیه در مجسمه سازی است. برای مجسمه سازی معمولا از پودر سنگ سفید رنگ استفاده می شود و پودر سنگ آهک بهترین گزینه برای این منظور است. همچنین در دیگر کارهای هنری نظیر پتینه کاری هم از پودر سنگ به صورت گسترده استفاده می کنند.

فروش پودر سنگ آهک

کارخانه تولید پودر سنگ کانی کاو ، بزرگترین تولید کننده پودر سنگ آهک در ایران ، سابقه طولانی همکاری با مصرف کنندگان پودر سنگ در صنایع مختلف کشور را دارد. تولید پودر سنگ آهک ممتاز به عنوان یکی از محصولات این مجموعه به صورت بسته بندی شده ، قابل ارسال به کلیه شهرهای کشور می باشد.

1 thoughts on “پودر سنگ آهک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!