پودر سنگ شفق

پودر سنگ شفق

فروش پودر سنگ شفق قم محصول اختصاصی کارخانه سنگ کوبی قم به صورت کیسه ای و فله ای به تمامی شهر های کشور انجام می شود. پودر خاک سنگ شفق یک محصول با کیفیت و مرغوب اما ارزان قیمت است که برای مصرف در تمامی صنایع مختلف به عنوان مصالح ساختمانی و فیلر مناسب می باشد. کارخانه سنگ کوبی با سال ها تجربه در زمینه عرضه پودر سنگ شفق با کیفیت مرغوب ، دانه بندی یک دست ، رنگ سفید و ارائه در بسته بندی های مختلف ، سابقه زیادی جهت تامین محصول مورد نیاز مصرف کنندگان گرامی در سطح کشور دارد. برای خرید پودر سنگ شفق قم با ما تماس حاصل نمایید.

پودر خاک سنگ شفق چیست

پودر سنگ یا خاک سنگ یک محصول مورد استفاده در صنعت ساختمانی و دیگر صنایع و مشاغل است که علاوه بر کیفیت مناسب ، بسیار ارزان قیمت است و در صورت مصرف در صنایع ، موجب کاهش چشمگیر هزینه ها خواهد شد. برای تولید پودر شفق ، سنگ های معادن سنگ قم را استخراج نموده و در کارخانه سنگ کوبی ، با استفاده از تجهیزات سنگ شکن ، آسیاب های مخصوص و سرند های مناسب اقدام به کوبش و دانه بندی آن می شود.

برخی از خریداران که قصد استفاده از خاک سنگ با کیفیت را دارند اما قیمت بالاتر پودر سنگ جوشقان و پودر سنگ الیگودرز برای آنها گران است ، می توانند از پودر سنگ شفق قم استفاده کننده که کیفیت بسیار مناسبی دارد اما قیمت آن ارزان تر است. پودر سنگ قم کاربرد های زیادی در امور ساختمانی دارد از جمله اینکه برای بندی کشی کاشی و سرامیک ، از مخلوط سیمان سفید و پودر سنگ استفاده می شود ، همچنین برای تهیه ملات ، تولید بلوک سبک ، شفته ریزی و اختلاط در بتن هم کاربرد دارد. در صنایع و مشاغل دیگر از خاک سنگ شفق برای آسفالت ریزی و ایزوگام ، تصفیه آب و کارهای هنری مثل مجسمه سازی استفاده می کنند.

کارخانه پودر شفق قم

کارخانه سنگ کوبی ، تولید کننده پودر خاک سنگ می باشد. این مجموعه به عنوان بزرگترین تولید کننده پودر سنگ کربنات کلسیم ، آهک ، مرمر ، پودر سنگ رنگی و سفید ، سنگ نمره ۱ تا ۶ ، خاک سنگ شفته ریزی ، پودر مل (پودر بتونه) ، کربنات کلسیم میکرونیزه و تولید کننده انواع آهک هیدراته و آهک زنده ، برای تولید محصولات به با کیفیت ترین معادن سنگ کشور دسترسی دارد. به دلیل استفاده از تجهیزات سنگ کوبی و دانه بندی پیشرفته ، محصولاتی مرغوب را با ارزان ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار می دهد.

پودر خاک سنگ شفق یکی از محصولات این مجموعه می باشد که مورد درخواست بسیاری از صنایع و مشاغل است چون هم کیفیتی مطلوب و در حد محصولات درجه یک دارد و هم اینکه قیمت آن نسبت به محصولات مشابه ارزان تر می باشد. پودر شفق دارای رنگ سفید درخشان و دانه بندی یک دستی است و به صورت بسته بندی شده و فله ای توسط وانت ، کامیون و تریلی به تمامی استان های کشور ارسال می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!