پودر سنگ مرمر

پودر سنگ مرمر

آشنایی با پودر سنگ مرمر

پودر سنگ مرمر یا Marble powder از کوبش یا برش سنگ مرمریت تولید می شود. پودر سنگ مرمر به رنگ سفید ، قرمز یا دیگر رنگ ها بوده و در صنایع ساختمانی ، عموما در ترکیب با بتن بکار می رود. سنگ مرمر که از خانواده سنگ های کربنات کلسیم می باشد ، از نوع سنگ دگرگونی شده با فرمول ساختاری CaCO3 است. سنگ مرمر از نوعی سنگ کربناته با نام کلسیت تولید می گردد که کانی سخت و فراوانی می باشد. از سنگ مرمر به دلیل زیبایی چشم نواز آن در نمای ساختمان ها ، آثار هنری نظیر مجسمه سازی و در بناهای مذهبی مانند بارگاه امامان و امامزادگان استفاده می کنند. یکی از دلایل زیبایی سنگ مرمریت ، وجود فسیل ها و رگه هایی به نام استیلولیت است که موجب زیبایی آن می شود.

پودر سنگ مرمر به صورت کلی از تراش دادن این سنگ برای کاربرد مختلف به دست می آید زیرا سنگ مرمر ، گران قیمت و زیبا است و معمولا آن را مانند سنگ های دیگری مثل سنگ آهک یا کربنات کلسیم ، در آسیاب های سنگ کوبی خردایش نمی کنند. پودر سنگ مرمر مانند دیگر انواع پودر سنگ ، کاربرد های زیادی در امور ساختمان سازی دارد. بخصوص از این پودر سنگ به عنوان یک افزودنی بتن استفاده می شود زیرا مزایای مختلفی دارد از آن جمله :

  • تولید ارزان تر بتن
  • مصرف ضایعات دور ریز سنگ بری ها
  • جلوگیری از آلودگی محیط زیست

سنگ مرمر به دلیل استحکام زیاد و زیبایی خاصی که دارد ، برای مقاصد هنری مانند مجسمه سازی استفاده می شود. در تمامی شهرها و کشور های جهان در طول تاریخ ، آثار هنری و ساختمانی تهیه شده از سنگ مرمر وجود داشته است. برای مجسمه سازی ، علاوه بر خود سنگ مرمر ، می توان از پودر سنگ مرمر هم در ترکیب با مواد دیگری نظیر مل ، چسب چوب و ماسه استفاده نمود. برای تولید خاک سنگ مرمر ، هم می توان آن را از ضایعات سنگ بری هایی که این سنگ را برش می زنند بدست آورد و هم در رگه های معادن سنگ مانند معادن سنگ آهک و کربنات کلسیم یافت می شود که می توان آن را با دستگاه های سنگ کوبی و آسیاب ها مخصوص ، پودر کرد.

کاربرد پودر سنگ مرمر

  • افزودنی مهم برای تهیه بتن
  • برای تولید بتونه و پودر مل در موارد ساختمانی و هنری
  • برای تهیه گچ ونیزی و مارمارینو
  • ساخت آثار هنری بر روی دیوار مانند پتینه کاری

فروش خاک سنگ مرمر

کارخانه سنگ کوبی کانی کاو ، تولید کننده انواع پودر سنگ نظیر پودر سنگ مرمر ، آهک ، کربنات کلسیم ، پودر سنگ رنگی و سفید و صنعتی و ساختمانی است. ما برای تولید این محصولات ، از سنگ های با کیفیت موجود در بهترین معادن کشور نظیر معادن سنگ جوشقان اصفهان ، قم و الیگودرز استفاده می نماییم. همچنین به دلیل استفاده از دستگاه های سنگ کوبی به روز ، فک های کوبشی و آسیاب های مختلف همچون بالمیل ، خاک سنگ با کیفیت ، یک دست و دارای دانه بندی ریز را به صورت فله ای و کیسه ای در اختیار مصرف کنندگان گرامی در سرتاسر کشور قرار می دهیم. برای خرید این محصول با بخش بازرگانی کارخانه کانی کاو تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!