کارخانه تولید سولفات آهن کانی کاو

کارخانه تولید سولفات آهن کانی کاو

تولید و فروش سولفات آهن با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به منظور مصرف در مشاغل گوناگون و نیز صادرات به کشور های همسایه در کارخانه تولید سولفات آهن کانی کاو انجام می شود. سولفات آهن ۲ ظرفیتی ۷ آبه معروف به سولفات آهن آبدار به رنگ سبز روشن و بسته بندی شده در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی عرضه می شود. خلوص سولفات آهن آبدار عموما بین ۱۸ تا ۲۰ درصد است و باید فاقد هر گونه فلزات سنگین ، مواد زیان آور و ناخالصی های فلزی باشد.

کارخانه تولید سولفات آهن کانی کاو بزرگترین تولید کننده سولفات آهن آبدار برای مصارف کشاورزی و صنعتی بوده و سابقه طولانی همکاری با مصرف کنندگان گرامی در تمامی شهرهای کشور را دارد. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سولفات آهن و خرید این محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

سولفات آهن ferrous sulfate ماده شیمیایی با اهمیت و پرکاربردی است که در مشاغل متعدد مورد استفاده قرار می گیرد. اهمیت استفاده از سولفات آهن به عنوان کود کشاورزی برای کشاورزان و باغداران پوشیده نیست. همچنین بخش های صنعتی و خدماتی نیز از سولفات اهن استفاده های متعددی می نمایند.

ما در کارخانه تولید سولفات آهن کانی کاو به منظور تولید این محصول از واکنش ضایعات آهن و یا نمک های آهن با اسید سولفوریک استفاده می نماییم. متاسفانه محصول بسیاری از تولید کنندگان سولفات آهن در ایران بسیار پر آب است ، به حدی که پیش از دریافت محصول توسط خریداران ، بخش زیادی از وزن بار فروخته شده به صورت مایعات از کیسه ها خارج می گردد و مصرف کنندگان خسارت مالی را متحمل می شود. اما کارخانه تولید سولفات آهن کانی کاو پس از تولید این ماده ، با استفاده از آبگیر سانتریفیوژ و خشک کن حرارتی ، کریستال سولفات آهن پودری کاملا خشک را در کیسه ها بسته بندی کرده و صرفه اقتصادی خریداران را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!