کارخانه سولفات آلومینیوم

کارخانه سولفات آلومینیوم, تولید کننده سولفات آلومینیوم 17 درصد

معرفی کارخانه تولید سولفات آلومینیوم کانی کاو

کارخانه تولید سولفات آلومینیوم کانی کاو بزرگترین تولید کننده سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد در کشور می باشد. کیفیت محصول تولیدی در این مجموعه بسیار بالا بوده و بخشی زیادی از سولفات آلومینیم تولید شده به کشور های همسایه همچون عراق ، ترکیه ، ترکمنستان ، افغانستان و … صادر می شود. محصول تولیدی در این کارخانه سولفات آلومینیوم دارای خلوص بالا ، حالت پودری محلول در آب ، سفید رنگ و بسته بندی مناسب بوده و فاقد هر گونه مواد سمی و زیان آور است.

سولفات آلومینیوم به خصوص به دلیل کاربرد گسترده آن در صنایع تصفیه آب و فاضلاب از اهمیت فراوانی برخوردار است. در نتیجه کیفیت محصول تولیدی باید در حد استاندارد های مورد قبول صنایع تولید کاغذ ، تصفیه آب و فاضلاب ، تنظیم پی اچ ، صنایع روی ، تولید محصولات شیمیایی و … باشد. برای این منظور باید از سولفات آلومینیوم تولید شده در کارخانجات معتبر استفاده نمود.

تولید سولفات آلومینیوم

در کارخانه سولفات آلومینیوم به منظور تولید این محصول از روش کاهشی ترکیبات آلومینیم توسط اسید سولفوریک استفاده می شود. اصولا به جهت تولید ترکیبات سولفات ، باید اسید سولفوریک را با نمک های فلزی واکنش داد. تولید کنندگان سولفات آلومینیوم از روش افزودن خاک آلومینیم (هیدروکسید آلومینیوم) به محلول غلیظ اسید سولفوریک استفاده می کنند. کیفیت مواد اولیه و پروسه تولید ، تاثیر زیادی بر کیفیت و خلوص سولفات آلومینیم تولیدی خواهد داشت.

بهره گیری از پرسنل کارآزموده ، خط تولید پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت در کارخانه سولفات آلومینیوم کانی کاو سبب شده تا سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد پودری سفید رنگ با کیفیت بسیار عالی تولید گردد. بسته بندی این محصول در کیسه های ۲۵ تا ۵۰ کیلوگرمی انجام شده و همچنین به منظور حمل و نقل و نگهداری راحتر ، امکان ارائه محصول به صورت پالت و تسمه شده و یا در کیسه های جامبوبگ نیز وجود دارد.

به منظور خرید سولفات آلومینیوم مستقیما از بزرگترین کارخانه تولید این محصول در ایران جهت مصرف در صنایع داخلی و یا صادرات به دیگر کشورها ، با بخش بازرگانی کارخانه تولید سولفات آلومینیوم کانی کاو تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!