کربنات کلسیم خوراک دام

کربنات کلسیم, کربنات کلسیم دامی, کربنات کلسیم خوراک دام, کربنات کلسیم دام و طیور,

فروش کربنات کلسیم خوراک دام

کارخانه تولید کربنات کلسیم و خاک های معدنی کانی کاو دارای تجربه طولانی در زمینه تولید کربنات کلسیم خوراک دام جهت مصرف در صنایع گاوداری و مرغداری می باشد. کربنات کلسیم خوراکی تولید شده در این مجموعه دارای غلظت بالای کلسیم و دانه بندی منطبق با استاندارد های صنعت دامداری است.

به اطلاع دامداری ها و مراکز پرورش طیور در کشور می رساند به جهت تامین کربنات کلسیم دامی به صورت فله ای و یا کیسه ای با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی با کارخانه تولید کربنات کلسیم و خاک های معدنی کانی کاو تماس بگیرید. کربنات کلسیم خوراکی دام و طیور کانی کاو دارای ویژگی های زیر است:

  • دانه بندی مناسب برای مصرف خوراکی دام و طیور
  • غلظت بالای کلسیم ماثر در سنگ استخراج شده
  • ارسال بار به صورت فله و یا کیسه شده
  • خالی از هر گونه مواد سمی

چرا کربنات کلسیم برای دام و طیور لازم است؟

پودر کربنات کلسیم خوراکی جایگزین بسیار مناسب تر برای صدف دریایی و پودر استخوان در تغذیه حیوانات می باشد. زیرا بر خلاف این مواد کپک نمی زند و با سموم مختلفی نظیر ماکوتوکسین ها آلوده نمی شود. همچنین میزان کلسیم در دسترس کربنات کلسیم خوراکی بسیار است و نیاز دام و طیور را بر طرف می نماید.

کمبود کلسیم در دام سبب ایجاد بیماری های مختلف عضلانی و اسکلتی می شود. نرمی استخوان ، شکستگی های استخوانی ، گرفتگی عضلانی ، نازک شدن پوسته تخم پرندگان و … از جمله عوارض کمبود کلسیم است.

موارد مصرف کربنات کلسیم خوراک دام و طیور

تمامی موجودات زنده نیازمند کلسیم برای انجام فعالیت های حیاتی خود هستند. از کربنات کلسیم دامی برای پرورش صحیح دام ها همچون گاو ، گوسفند و بز استفاده می شود. در تغذیه طیور مختلف نظیر مرغ ، بوقلمون و بلدرچین هم کاربرد دارد. حتی به به عنوان خوراک ماهیان و آبزیان هم از کربنات کلسیم دامی می توان بهره برد.

نکته مهم در استفاده از کربنات کلسیم خوراک دام و طیور ، استفاده از نوع استاندارد ، با کیفیت و سالم این ماده است. به همین دلیل با آن را از تولید کنندگان معتبر خریداری نمود. کربنات کلسیم نیکان تولید بهترین نوع این ماده در زمینه تغذیه دام و طیور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!